Skip to main content

Zoek hier jouw studenten informatie!

Medewerker klantinformatie bij MN in Den Haag

Student& raadgever

Bij SUSA weten we dat jij meer bent dan alleen student. Als medewerker klantinformatie bij MN ben jij student én raadgever. Met jouw nauwkeurigheid en leergierigheid weet jij zeker dat de alle vragen van de deelnemers beantwoord zullen worden. Je krijgt niet alleen het vertrouwen van SUSA en MN, maar ook dat van de deelnemers. Een baan waar je dus veel voldoening uit kan halen. Klinkt goed, toch? Check hieronder de vacature en ga via SUSA aan de slag bij MN!

Deze vacature in het kort

  • Voor HBO- en WO-studenten die op zoek zijn naar een uitdaging;
  • Plan flexibel je eigen werktijden in, minimaal 16 uur per week;
  • Lekker salaris van €15,94 bruto per uur (dat is €17,21 incl. vakantiegeld).

Wat ga je doen?

Als medewerker klantinformatie bij MN ben jij samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor vragen omtrent pensioenen. Je begint je dag met een goede voorbereiding. Dit betekent op tijd jouw laptop opstarten en doornemen wat je voor die dag te doen hebt. Ben je goed voorbereid? Dan begin je met het beantwoorden van de vragen van de deelnemers. Dit doe je per telefoon, e-mail of de live-chat. De vragen zijn uitdagend en divers. Bij telefonische vragen is het belangrijk dat je snel kan schakelen en het overzicht behoudt. Per e-mail zijn de vragen vaak uitgebreid en is het van belang dat jij zo goed mogelijk de vragen van beantwoorden. Het is aan jou om een e-mail op te stellen waarin je alle vragen van de deelnemer zo persoonlijk mogelijk en in duidelijke taal beantwoordt. Deelnemers bouwen hun pensioen op voor later. Het is dus van belang dat je hier nauwkeurig en vertrouwelijk mee omgaat. 

In deze bijbaan is veel uitdaging. Je begint met een cursus waar je alle nodige informatie krijgt en al veel leert. Als je dan echt aan het werk gaat leer je nog meer. Vragen zijn niet altijd even makkelijk te beantwoorden. Dat kan zijn doordat je langer moet zoeken naar het antwoord, maar soms ook doordat je meer kennis nodig hebt dan dat je bezit. Het is daarom belangrijk dat je graag door wil leren over verschillende pensioenstukken en niet bang bent voor een uitdaging. Je krijgt coaching in het voeren van telefonische gesprekken en het schrijven van e-mails, maar ook coaching op het inhoudelijke vlak. MN wil het beste uit jou halen als student, daar investeren ze in.

Over MN

MN is één van de grootste pensioenuitvoerders en vermogensbeheerders van Nederland. Ze combineren ruim 60 jaar ‘hands-on’ ervaring met een innovatieve visie op verduurzaming van het pensioen- en inkomensverzekeringsstelsel. De circa 1.200 medewerkers regisseren de inkomensvoorziening (pensioen en verzekeren) voor bijna 2 miljoen Nederlanders. Bovendien beheren ze een vermogen van circa € 175 miljard. Dit doen ze voor deelnemers van onder andere Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT) en Bedrijfspensioenfonds Koopvaardij (Bpf Koopvaardij). MN is zich bewust van de maatschappelijke relevantie van haar activiteiten en zet alles op alles om een positieve bijdrage te leveren aan de vitale financiële toekomst die mensen verdienen.

Je komt te werken met medewerkers van MN en studenten die via SUSA bij MN werken. Het is een zakelijke omgeving waar je al goed professionele ervaring op kan doen. Een serieuze en motiverende omgeving waar je zelf een verantwoordelijke rol speelt voor de deelnemer en het beantwoorden van alle vragen.

Jij bent Student&

  • Jij bent HBO- of WO-student en studeert nog minimaal een jaar;
  • Jij bent een kei in communiceren en hebt een onwijs goed empathisch vermogen;
  • Jij kan goed tegen een stootje en staat open voor feedback;
  • Jij hebt een uitstekend analyserend vermogen en denkt goed mee met de deelnemer;
  • Jij bent punctueel en werkt nauwkeurig;
  • Jij kan goed schakelen tussen verschillende systemen en tegelijkertijd het overzicht houden.